Časté dotazy a odpovědi
OBJEDNÁVKOVÝ PROCES
Proč neumím některé produkty nakoupit?
Pokud neumíte produkt přidat do košíku, může to být ze dvou důvodů: buď jde o zboží, které není skladem, nebo je to zboží, které je určeno výhradně pro velkoobchodní odběratele. Momentálně neumožňujeme zakoupení zboží "na objednávku". Pro sledování naskladnění vámi oblíbeného produktu prosím využijte možnosti "Upozornit na dostupnost". Po stisku tlačítka "Upozornit na dostupnost" se Vám zobrazí okno, kde vypíšete svůj e-mail. Ihned po naskladnění produktu budete o tom informováni e-mailem.
Co znamená "Jen velkoobchodní nákup"?
Pokud vidíte u produktu tlačítko "Jen velkoobchodní nákup" namísto "Vložit do košíku", znamená to, že produkt je určen pouze pro velkoobchodní prodej. Jedná se o barvy na vlasy, chemii a kabinetní balení šamponů, které jsou určeny výhradně pro profesionální kadeřníky a nejsou určeny pro maloobchodní prodej.
Můžu u vás nakoupit, i když nejsem kadeřník?
Ano, u nás může nakupovat každý. Veškeré zboží, které Vám lze vložit do košíku, si můžete u nás bez obav objednat a bude Vám řádně doručeno.
Jak si mohu objednat zboží, které nemáte skladem?
Momentálně nenabízíme možnost zakoupení zboží „na objednávku“. Pokud nemáme zboží skladem, využijte prosím možnost "Upozornit na dostupnost". Po stisku tlačítka "Upozornit na dostupnost" se Vám zobrazí okno, kde vypíšete svůj e-mail. Ihned po naskladnění produktu budete o tom informováni e-mailem.
V případě, že jste velkoobchodní odběratel, prosím nahlaste zboží, které byste si přáli "na objednávku" Vašemu obchodnímu zástupci nebo na info@biutli.com.
Objednal jsem si zboží přes e- shop, jak rychle mi bude doručeno?
Pokud jste vytvořili objednávku ráno do 09:00, bude odeslána ve stejný pracovní den. Pokud objednáte po 09:00, Vaše objednávka bude odeslána následující pracovní den. Doba přepravy a doručení trvá 1 až 3 pracovní dny, v závislosti na spediční firmě. Jakmile předáme Vaši objednávku přepravci, za dobu doručení přebírá zodpovědnost spediční společnost. Proto prosím kontaktujte kurýra nebo spediční společnost, ohledně bližších informací o stavu Vaší zásilky.
Jak zaplatím za objednávku?
Pokud jste maloobchodní zákazník, za objednávku můžete platit prostřednictvím platební brány GoPAY (platební karta, Apple Pay, Google Pay, bankovní platba) nebo v hotovosti kurýrovi prostřednictvím dobírky. Pokud jste velkoobchodní zákazník, za objednávku můžete platit na fakturu se splatností 14 dní (po splnění podmínek), prostřednictvím platební brány GoPAY (platební karta, Apple Pay, Google Pay, Bankovní platba) nebo v hotovosti kurýrovi prostřednictvím dobírky.
Nevím objednat přes e- shop, mohu objednat zboží i jiným způsobem?
V případě, že jste maloobchodní odběratel a nejde Vám z různých příčin vytvořit objednávku prostřednictvím e- shopu , prosím pošlete Vaši objednávku e-mailem na info@biutli.com. V případě, že jste velkoobchodní odběratel, objednat si můžete prostřednictvím svého obchodního zástupce nebo e-mailem na info@biutli.com.
Mohu zrušit moji objednávku?
Pokud byla Vaše objednávka již zabalena a předána přepravci, není možné ji zrušit. Chcete-li se informovat blíže o stavu Vaší objednávky, prosím kontaktujte nás e-mailem na info@biutli.com.
PLATBA ZA ZBOŽÍ
Jaké způsoby platby nabízíte?
Pokud jste maloobchodní zákazník, za objednávku můžete platit prostřednictvím platební brány GoPAY (platební karta, Apple Pay, Google Pay, bankovní platba) nebo v hotovosti kurýrovi prostřednictvím dobírky. Pokud jste velkoobchodní zákazník, za objednávku můžete platit na fakturu se splatností 14 dní (po splnění podmínek), prostřednictvím platební brány GoPAY (platební karta, Apple Pay, Google Pay, bankovní platba) nebo v hotovosti kurýrovi prostřednictvím dobírky.
Je možné platit v hotovosti?
Za objednávku je možné platit v hotovosti kurýrovi při doručení zásilky (způsob platby a doručení Dobírka). Při platbě v hotovosti u kurýra si žádejte od něj potvrzení o úhradě. Momentálně nemáme obchod, provoz nebo výdejnu zboží, kde by bylo možné osobní vyzvednutí a platba v hotovosti.
Je možné platit na fakturu?
Ano, pokud jste velkoobchodní zákazník máte možnost platby na fakturu se splatností 14 dní. Pro využití způsobu platby na fakturu nesmíte být v prodlení s platbou za předchozí objednávku. Platba na fakturu také není umožněna novým velkoobchodním zákazníkům do uzavření kvartálu. Po uzavření kvartálu nový zákazník získá automaticky možnost platby na fakturu do výše 1,5 násobku průměru svých objednávek za předchozí kvartál.
Neprošla mi platba přes platební bránu, co mám dělat?
Pokud Vám neprošla platba prostřednictvím platební brány GoPAY , do 15 minut Vám bude automaticky doručen e-mail s možností na dokončení platby (Pokud Vám nepřišel do hlavní e-mailové schránky, zkuste podívat pro jistotu i schránku Spam). Pokud Vám nepřišel e-mail do 15 minut, kontaktujte nás na info@biutli.com a vygenerujeme Vám nový link pro dokončení platby, případně Vám změníme způsob platby na jiný typ (dobírka/platba na fakturu).
Jak změním způsob platby?
Změna způsobu platby je možná, pouze pokud zásilka nebyla ještě odeslána. Pokud jste se spletli při zadávání objednávky a přejete si změnit způsob platby, kontaktujte nás prosím na info@biutli.com.
DORUČENÍ ZBOŽÍ
Jaké způsoby doručení nabízíte?
Momentálně doručujeme zásilky pouze prostřednictvím kurýrní služby PPL.
Jak rychle mi bude zboží doručeno?
V případě, že vytvoříte objednávku ráno do 09:00, bude Vám doručena do 1-2 pracovních dnů. V případě, že vytvoříte objednávku po 09:00, bude Vám doručena do 2-3 pracovních dnů.
Je možný osobní odběr?
Ne, momentálně neumožňujeme osobní odběr, protože nemáme provoz, výdejnu ani odběrné místo.
REGISTRACE
Proč bych se měl/a registrovat?
Pokud jste maloobchodní zákazník, registrací získáte přehled o svých objednávkách, snazší a rychlejší způsob reklamací a vratek , přehled o aktuálních novinkách a akcích prostřednictvím Newsletter -ua automatický vstup do věrnostního programu.
Jste-li velkoobchodní odběratel, registrací získáte vstup do velkoobchodní sekce: možnost přiřazení obchodního zástupce, nákup zboží za velkoobchodní ceny, možnost nákupu zboží určeného výhradně pro kadeřníky, kvartální slevy ze základních velkoobchodních cen na základě objemu Vašich nákupů, přehled o svých objednávkách, snazší a rychlejší způsob reklamací a vratek , přehled o aktuálních novinkách a akcích prostřednictvím speciálního Newsletteru určeného pro velkoobchodní odběratele, automatický vstup do věrnostního a doporučujícího programu a po uzavření kvartálu možnost platby na fakturu.
Jaké druhy registrací nabízíte?
Nabízíme dva druhy registrací: registrace pro běžné zákazníky (maloobchodní nákup) a registrace pro velkoobchodní partnery. Pokud jste se registrovali jako běžný zákazník a přejete si změnit svůj zákaznický účet změnit na velkoobchodní, prosím kontaktujte nás na info@biutli.com.
Jak se zaregistruji jako velkoodběratel?
Pokud jste podnikatel nebo firma s platným IČO, přičemž podnikáte jako kadeřník, barber, kosmetička nebo provozujete salon krásy, stačí vyplníte-li registrační formulář na naší stránce, přičemž si zvolíte možnost "Velkoobchodní partner". Po vyplnění svých obchodních údajů, odeslání registrace a ověření údajů budete automaticky zařazeni jako náš Velkoobchodní partner a získáte všechny benefity, které nabízíme pro velkoobchodní partnery.
Jak probíhá registrační proces?
V pravém horním rohu stránky klikněte na "Přihlášení" a následně na tlačítko "Bezplatně se zaregistrujte". Na registrační stránce si zvolte možnost: 1. Běžný zákazník nebo 2. Velkoobchodní partner. Po vyplnění všech potřebných údajů a odeslání registračního formuláře budete automaticky registrováni a přihlášeni. Pokud byste měli s registrací jakékoli problémy, kontaktujte nás na info@biutli.com.
VĚRNOSTNÍ PROGRAM
Jaké výhody poskytujete věrným zákazníkům?
Pro věrné zákazníky, kteří jsou u nás registrováni a pravidelně u nás nakupují, poskytujeme věrnostní program. Jedná se o odměňování formou bodů za každý nákup: 10 € = 1 bod. Nasbírané body si můžete uplatnit kdykoli při další objednávce dvěma způsoby: buď si uplatníte slevu z objednávky nebo si vyberete zboží zdarma za body. Možnost uplatnit si body máte vždy na stránce v košíku, při každé objednávce. Váš aktuální stav bodů naleznete také na stránce v košíku nebo na své Dashboard nástěnce, ve svém zákaznickém účtu. Máte-li jakékoli dotazy nebo problémy s uplatněním bodů, prosím kontaktujte nás na info@biutli.com.
Jak se mohu přihlásit do věrnostního programu?
Do věrnostního programu budete zařazeni automaticky, ihned po registraci.
Jak mohu uplatnit věrnostní body?
Nasbírané body si můžete uplatnit kdykoli při další objednávce dvěma způsoby: buď si uplatníte slevu z objednávky nebo si vyberete zboží zdarma za body. Možnost uplatnit si body máte vždy na stránce v košíku, při každé objednávce. Váš aktuální stav bodů naleznete také na stránce v košíku nebo na své Dashboard nástěnce, ve svém zákaznickém účtu. Máte-li jakékoli dotazy nebo problémy s uplatněním bodů, prosím kontaktujte nás na info@biutli.com.
VELKOOBCHODNÍ SEKCE
Můžu u vás nakupovat za velkoobchodní ceny?
Ano, pokud jste kadeřník/kadeřnice, barber , holič nebo vlastníte salon krásy, ihned po velkoobchodní registraci budete moci u nás nakupovat za velkoobchodní ceny a získáte všechny benefity velkoobchodního partnera.
Můžu u vás platit na fakturu?
Ano, pro velkoobchodní partnery nabízíme možnost platby na fakturu, po splnění podmínek. Novým zákazníkům je umožněna platby na fakturu až po uzavření kvartálu. Výše částky, do které je umožněna platba na fakturu se vypočítává na základě průměrné kvartální objednávky a je umožněna do jejího 1,5 násobku. Informaci o umožněné výši na fakturu naleznete na své Dashboard nástěnce, ve svém zákaznickém účtu. Platba na fakturu není možná, pokud jste v prodlení s platbou za předchozí objednávku.
Nabízíte nějaké výhody pro své velkoobchodní partnery?
Ano, pro velkoobchodní partnery nabízíme benefity: možnost přiřazení obchodního zástupce, nákup zboží za velkoobchodní ceny, speciální akce určené výhradně pro velkoodběratele, možnost nákupu zboží určeného výhradně pro kadeřníky, kvartální slevy ze základních velkoobchodních cen na základě objemu Vašich nákupů, přehled o svých objednávkách, snazší a rychlejší způsob reklamací a vratek , přehled o aktuálních novinkách a akcích prostřednictvím speciálního Newsletteru určeného pro velkoobchodní odběratele, automatický vstup do věrnostního a doporučujícího programu a po uzavření kvartálu možnost platby na fakturu.
Máte obchodní zástupce?
Ano, pokud jste náš velkoobchodní partner a přejete si přiřadit obchodního zástupce, napište nám na info@biutli.com. Informaci o přiřazeném obchodním zástupci, jakož i jeho kontaktní údaje (jméno, tel.č. , e-mail, pracovní doba) naleznete na své Dashboard nástěnce, ve svém zákaznickém účtu.
PRODUKTOVÉ INFORMACE
Jaké druhy produktů nabízíte?
V našem portfoliu naleznete profesionální kadeřnické produkty vybraných značek jako TIGI, Trinity , Artistique , Broaer , GK Hair , Wella Professional, NVNT nebo Tailor´s . Část produktů je dostupná k zakoupení široké veřejnosti za maloobchodní ceny, část profesionálního zboží je blokována a určena pouze pro velkoobchodní odběratele. Jsou to výrobky, u kterých je žádáno profesionální zacházení a jsou určeny pouze pro použití v salonech.
Jsou vaše produkty určeny pouze pro profesionální použití?
Vyhrazený sortiment je určen pouze pro profesionální použití v salonech. Tyto produkty nelze zakoupit za maloobchodní ceny, zakoupit si je vědí pouze velkoobchodní partneři za velkoobchodní ceny.
Nabízíte produkty netestované na zvířátkách?
Ano, v našem sortimentu máme značky a produkty, které mají certifikaci " Cruelty Free ". Vždy v kategorii si prohlédněte filtry, kde najdete typ filtrace "Certifikace", následně si zvolte možnost " Cruelty Free ". Ihned se Vám vyfiltrují produkty, které nejsou testovány na zvířátkách.
Nabízíte produkty pro alergiky?
Ano, v našem sortimentu máme značky a produkty, které mají certifikaci "Bez silikonů/Bez parabenů /Bez sulfátů/ Vegan ". Vždy v kategorii si prohlédněte filtry, kde najdete typ filtrace "Certifikace", následně si zvolte některou z možností "Bez silikonů/Bez parabenů /Bez sulfátů/ Vegan ". Ihned se vám vyfiltrují produkty, které nejsou testovány na zvířátkách. Případně si prohlédněte kategorii "Diagnostika vlasů" a zvolte si podkategorii " Jiné problémy s vlasy ". V této sekci naleznete vlasovou kosmetiku pro citlivé osoby a alergiky.
ZÁKAZNICKÁ PODPORA
Jak Vás můžu kontaktovat?
objednávkám nebo jiných informací na tel.č. +421 907 211 511 nebo e-mailem na info@biutli.com.
V jakém čase je dostupná zákaznická linka?
Zákaznická linka je Vám k dispozici každý pracovní den, v době od 09:30 do 15:00 hodin.
Jak rychle dostanu odpověď na e-mail?
Na e-maily se snažíme odpovědět ihned, jak je to možné – vždy v rámci pracovního dne.
REKLAMACE A VRATKY
Z jakého důvodu můžu reklamovat zboží?
Reklamovat můžete zboží, které podle vás nesplňuje popis a očekávanou kvalitu. V případě, že jste u nás registrován, vyplňte reklamační formulář prostřednictvím Vašeho zákaznického účtu. Reklamační podmínky v plném znění naleznete ZDE.
Z jakého důvodu můžu vrátit zboží?
Objednané zboží máte právo vrátit bez udání důvodu do 14 dnů ode dne doručení zásilky. Vrácené zboží musí být nepoškozené, v původním obalu. V případě, že jste u nás registrován, můžete vyplnit formulář pro vrácení zboží prostřednictvím svého zákaznického účtu. Plné znění podmínek pro vrácení zboží naleznete ZDE.
Mohu vrátit/reklamovat dárek?
Produkt, který jste obdrželi od nás jako dárek nelze reklamovat/vrátit.
Jak mohu vyplnit formulář pro reklamaci/ vratku
V případě, že jste u nás registrován, můžete vyplnit formulář pro reklamaci/ vratku prostřednictvím svého zákaznického účtu. V případě, že nejste u nás registrováni, postupujte dle našich reklamačních podmínek a podmínek pro vrácení zboží.
Jak probíhá proces reklamace?
Celé znění reklamačních podmínek, včetně procesu reklamace, naleznete ZDE.
Jak probíhá proces vratky?
Celé znění podmínek pro vrácení zboží, včetně procesu vratky , naleznete ZDE.
Na jakou adresu mám reklamované/ vratkové zboží doručit?
Adresa pro doručení reklamace/ vratky je:
Biutli, s.r.o., Náměstí Mateja Korvína 1, 811 07 Bratislava, Slovenská republika
Zboží můžete odeslat poštou nebo jinou přepravní společností (ne doporučeně) nebo prostřednictvím svého obchodního zástupce. V případě zasílání reklamovaného zboží/vráceného zboží nese přepravní náklady kupující.
Jak zjistím stav mé reklamace/ vratky?
V případě, že jste u nás registrován, aktuální stav reklamace/ vratky naleznete ve svém zákaznickém účtu. V případě, že nejste u nás registrováni nebo potřebujete jakékoli doplňující informace, prosím kontaktujte nás na info@biutli.com.
Jak rychle mi vrátíte peníze za zboží?
Peníze za vratky / reklamace se snažíme odeslat na uvedené číslo účtu do 14 dnů od zpracování reklamace / vratky .
RECENZE PRODUKTŮ
Jsou recenze na vašem e- shopu pravé?
Ano, publikujeme pouze ověřené recenze od zákazníků, kteří u nás zboží nakoupili.
Kde uvidím recenze produktů?
Recenze k produktu naleznete na produktové kartě, v záložce Recenze.
Jak mohu zanechat recenzi na produkt?
Na produktové kartě, v záložce Recenze, klikněte na tlačítko "přidat recenzi" a vyplňte všechna potřebná pole.
Jak rychle se moje recenze zobrazí na e- shopu?
Vaše recenze se zobrazí na e- shopu ihned po schválení naším administrátorem. O schválení Vaší recenze nebudete informováni e-mailem.
Nenašli jste zde odpověď na Váš dotaz? Kontaktujte nás na info@biutli.com a rádi Vám odpovíme.