Dlouhotrvající barva na obočí a řasy Comair Refectocil s výdrží 6 týdnů. Krásné odstíny pro všechny typy vlasů a pokožky. 15ml vydrží až na 30 aplikací.
Při dosažení obratu nad 3750 Kč s DPH - dárek zdarma
Pozn.: do obratu se nepočítají akciové produkty, dárkové sety a produkty GK hair BEST
Při dosažení obratu nad 5000 Kč s DPH - dárek zdarma
Pozn.: do obratu se nepočítají akciové produkty, dárkové sety a produkty GK hair BEST.
Při dosažení obratu nad 7500 Kč s DPH – dárek zdarma
Pozn.: do obratu se nepočítají akciové produkty, dárkové sety a produkty BEST
Při dosažení obratu nad 12500 Kč s DPH – dárek zdarma
Pozn.: do obratu se nepočítají akciové produkty, dárkové sety a produkty BEST
Při dosažení obratu nad 25000 Kč s DPH – dárek zdarma
Pozn.: do obratu se nepočítají akciové produkty, dárkové sety a produkty BEST
Při dosažení obratu nad 6250 Kč s DPH - dárek zdarma
Pozn.: do obratu se nepočítají akciové produkty, dárkové sety a produkty BEST
Comair ReflectoCil Blond Brow je přípravek na zesvětlení obočí až o 3 úrovně. Pro přirozené blond obočí.
Očistěte oční okolí bezolejovým odličovačem. Pro dosažení nejlepších výsledků odstraňte zbytky z oblasti očí pomocí fyziologického roztoku Refectocil. Smíchejte 2 cm barvy s 10 kapkami Refectocil Oxidant nebo 15-20 kapkami Refectocil Oxidant Cream, abyste vytvořili krémovou pastu. Potom aplikujte na obočí. Nechte působit 10 minut. Důkladně omyjte.
- Zesvětlení obočí až o 3 úrovně
- Přirozené blond obočí
Paraffinum Liquidum, Ammonium Persulfate, Potassium Persulfate, Sodium Silicate.
Comair a základy
Značka Comair pochází z Německa, odkud si nese svou léty ověřenou kvalitu. Jejich historie se začala psát vynalezením světově známého hřebene z materiálu Celcon, který dostal přezdívku „Modrý zázrak“. Od té doby Comair rozšířilo své portfolio o tisíce vysoce kvalitních produktů, které jsou určeny pro profesionální kadeřníky po celém světě.
Sila značky
Comair má bezpodmínečnou ambici dodávat svým zákazníkům a partnerům vysoce kvalitní produkty, které jsou inovativní a trendy. Svými produkty chtějí jednoduše u uživatelů vzbudit emoce a dodat požitek z jejich používání.
Hlavní pilíře:
- vysoká kvalita
- trendy/inovativní produkty
- nejlepší ceny