Dlouhotrvající barva na obočí a řasy Comair RefectoCil Sensitive, řada určená pro osoby s citlivou pokožkou. Krásné odstíny, s jednoduchou aplikací.
Profesionální barvy na obočí a řasy Refectocil Sensitive pro citlivou pokožku v okolí očí. Zcela nový dvoufázový systém, na bázi rostlinných extraktů, umožňuje barvení řas a obočí již za 3 minuty. Barvy nezpůsobují pálení a podráždění. Jednoduchá aplikace, výborný barevný výsledek, který vydrží až 6 týdnů. Používejte výhradně v kombinaci s oxidačním gelem RefectoCil Sensitive.
Žebříček, jírovec koňský, měsíček, zelený čaj, světlice, hortenzie, čínská galla, třezalka tečkovaná, ořech, jalovec.
Pro dosažení optimálních barevných výsledků musí být řasy a obočí dokonale čisté a suché. Při barvení řas překryjte spodní víčko ochrannou podložkou, aby se barva nedostala na pokožku. Naneste přiměřené množství barvícího gelu na řasy/obočí a nechte 2 minuty působit. Potom barvu otřete suchým vatovým tamponem. Naneste tyčinkou oxidační gel – nechte působit cca 1 minutu. Potom odstraňte navlhčenou vatovou tyčinkou.
- Intenzivní barevné pigmenty
- Na bázi rostlinných extraktů
- Trvanlivost až 6 týdnů
Aqua, Alcohol denat., (Calendula Officinalis/Safflower Flower)/(Achillea Millefolium Flower/Leaf/Stem)/(Vaccinium Myrtillus/Vitex Agnus-Castus Fruit)/Rhus Chinensis Gall/Walnut Husk/(Camellia Sinen) (Juniperus Communis Leaf/Stem)/Horse Chestnut Nut/Dichroa Febrifuga Root/Grape Seed/Acacia Catechu Wood/Goldenrod/Hypericum Perforatum Extract, Carbomer, Sodium Hydroxide.
Comair a základy
Značka Comair pochází z Německa, odkud si nese svou léty ověřenou kvalitu. Jejich historie se začala psát vynalezením světově známého hřebene z materiálu Celcon, který dostal přezdívku „Modrý zázrak“. Od té doby Comair rozšířilo své portfolio o tisíce vysoce kvalitních produktů, které jsou určeny pro profesionální kadeřníky po celém světě.
Sila značky
Comair má bezpodmínečnou ambici dodávat svým zákazníkům a partnerům vysoce kvalitní produkty, které jsou inovativní a trendy. Svými produkty chtějí jednoduše u uživatelů vzbudit emoce a dodat požitek z jejich používání.
Hlavní pilíře:
- vysoká kvalita
- trendy/inovativní produkty
- nejlepší ceny